Blog Archive

hati,
cukuplah menangis, percaya pada Allah.
percayalah jika dia jodoh mu, tetap akan bersama
sudahlah kau buat mata mengalirkan air mata
tabahlah dengan apa jua yang datang
Allah sayangkan mu dan dia datang kan ujian
tetapi Dia tahu kekuatan mu, kerana Dia penciptamu

rindu
perasaan yang datang dari 2 insan atau mungkin dia sahaja
unik, kenapa ada perasaan ini
mungkin kerana jarak yang jadi pemisah
tapi mungkin sikap yang lama sudah berlabuh
diganti dengan sikap yang menyeksa jiwa
adakah ini ujian yang harus aku terima ?
sampai bila ?

sayang,
jika ini ujian buat kita
aku pinta, kau kuatkan hati
aku pinta, kau jangan lari dai realiti
aku pinta, kau jangan tutupkan hati
aku pinta, kau jangan menyirap hingga lupa diri
aku sanggup korbankan rindu untuk kau menyendiri
asalkan kita berdua terus gagah berdiri
hati kau dan hati ini terus dikasihi

with love,
sayang



No comments:

Post a Comment